طرز تهیه شیرینی

Murugappa تلاش می کند یک نکته خوب است!

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۲۷ ب.ظ

آیا شما تا به حال از جمله گفت: "اگر آن را در رسانه های اجتماعی نیست، آن را مانند هرگز اتفاق افتاده است"؟ اکثر ما به سیستم عامل های به اشتراک گذاری اجتماعی بسیار معتاد هستند، زمانی که ما چیزی را حتی از راه دور ناز و یا غیر معمول می بینیم، اولین غریزه ما جذب و به اشتراک گذاری آن است. چطور احساس می کنید اگر فردی به شما می گوید که چه روزی به نظر می رسد؟


شکی نیست که رسانه های اجتماعی زندگی ما را به خود جلب کرده اند و تبدیل به یک جهان جایگزین شده اند که زندگی فوق العاده ای را که ما دوست داریم به تصویر می کشد، نشان می دهد. با این حال، در این تلاش برای نشان دادن دنیایی که ما کامل هستیم، ما تمایل به رفتن به بیرون و تبدیل شدن به مردم کوچک بد است. با توجه به این موضوع، گروه Murugappa با مجموعه ای از فیلم های خنده دار و هیجان انگیز مواجه است که به ما یادآوری می کند که چگونه ما ناخواسته باعث خسارت در فضای آنلاین می شویم. آنها همچنین آگاهی در مورد استفاده درست از رسانه های اجتماعی را ایجاد می کنند.

به طور کلی با به روز رسانی Azhagi، این ویدیو فوق العاده است به همه مشترکین وسواسی در دنیای دیجیتال فریاد می زنند. این افراد دوست دارند هر لحظه ای از روز خود را با بقیه جهان به اشتراک بگذارند، نه اینکه متوجه شوند که پیروانشان نیز شامل آشنایان و غریبه های مرزی هستند که واقعا نیازی به دانستن جزئیات ندارند. اگر این پست شما را در زندگی خود به روز رسانی Azhagi یادآوری کند، آنها را برچسب گذاری کنید و به آنها اطلاع دهید که در مورد آن چه احساس می کنید. پس از همه، به اشتراک گذاری مراقبت است!


این ویدیو در حال حاضر بیش از 6 میلیون نفر را با 60 هزار و 3. 9 میلیون بازدید کرده است.


این فضای را برای ویدیوهای خنده دار تر با پیام های قوی تماشا کنید تا اطمینان حاصل شود که همه ما تلاش می کنیم به عنوان یک خدمتکار خوب باشد.


  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی