طرز تهیه شیرینی

بازاریابی دیجیتال چیست؟

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ب.ظ

بازاریابی دیجیتال برای همه تلاش های بازاریابی آنلاین شما چتر است. شرکت ها با استفاده از کانال های دیجیتالی نظیر جستجوی گوگل، رسانه های اجتماعی، ایمیل و وب سایت های خود برای ارتباط با مشتریان فعلی و آینده خودشان.


واقعیت این است که مردم دو برابر وقت خود را به صورت آنلاین صرف می کنند، زیرا آنها 12 سال پیش استفاده می کردند. و در حالی که ما آن را می گویند بسیار، مردم خرید و خرید واقعا تغییر کرده است، به این معنا است که بازاریابی آنلاین نیست به عنوان موثر به عنوان استفاده می شود.


بازاریابی همواره در ارتباط با مخاطبین شما در جای مناسب و در زمان مناسب بوده است. امروز، این بدان معنی است که شما باید آنها را در جایی که آنها در حال گذراندن زمان هستند: در اینترنت.


بازاریابی دیجیتال را وارد کنید - به عبارت دیگر، هر گونه بازاریابی که آنلاین وجود دارد.

اینجا را کلیک کنید برای دانلود راهنمای رایگان ما به اصول بازاریابی دیجیتال.

در HubSpot، ما در مورد بازاریابی ورودی به عنوان یک راه بسیار موثر برای جذب، تبدیل، نزدیک، و مشتریان آنلاین در اینترنت صحبت می کنیم. اما ما هنوز در مورد بازاریابی دیجیتال از مردم سراسر جهان سوال زیادی داریم.

در حالی که یک بازاریاب ورودی چاشنی ممکن است بازاریابی ورودی و بازاریابی دیجیتال را عملا یکسان بگوید، برخی از تفاوت های جزئی وجود دارد. و بعد از گفتگو با بازاریابان و صاحبان کسب و کار در ایالات متحده، U.K.، آسیا، استرالیا و نیوزیلند، من در مورد چگونگی تفاوت این تفاوت های کوچک در سراسر جهان آموخته ام.


بنابراین دقیقا بازاریابی دیجیتال چیست؟

از خود وب سایت خود را به دارایی های تبلیغاتی آنلاین - تبلیغات دیجیتال، بازاریابی ایمیل، بروشور آنلاین و فراتر از آن - طیف وسیعی از تاکتیک ها و دارایی هایی که تحت چارچوب بازاریابی دیجیتالی قرار دارند. و بهترین بازاریابان دیجیتال تصویری روشن از این دارد که هر دارایی یا تاکتیک از اهداف کلیدی آنها حمایت می کند.


در اینجا یک پیشگویی سریع از برخی از شایع ترین دارایی ها و تاکتیک ها است:


دارایی های

وبسایت شما

پست های وبلاگ

کتابها و روزنامه ها

Infographics

ابزارهای تعاملی

کانال های رسانه های اجتماعی (فیس بوک، LinkedIn، توییتر، نمایش مشخصات عمومی، و غیره)

پوشش آنلاین (PR، رسانه های اجتماعی و بررسی)

بروشورها و کتابهای آنلاین

دارایی های مارکدار (لوگو، فونت و غیره)

تاکتیک

بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها)

روند بهینه سازی وب سایت شما به عنوان رتبه بندی در صفحات نتایج موتور جستجوگر بالاتر است، بنابراین افزایش میزان ترافیک آلی (یا رایگان) که وب سایت شما دریافت می کند.

بازاریابی محتوا

ایجاد و ارتقاء دارایی های محتوا به منظور ایجاد آگاهی از نام تجاری، رشد ترافیک، تولید سرب و یا مشتریان.


بازاریابی ورودی

بازاریابی ورودی اشاره به رویکرد "کامل قیف" برای جذب، تبدیل، بسته شدن و لذت بردن از مشتریان با استفاده از محتوای آنلاین است.


بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

تمرین تبلیغ برند و محتوا در کانال های رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از برند، رانندگی ترافیک و ایجاد منحصر به فرد برای کسب و کار شما.


پرداخت برای هر کلیک (PPC)

یک روش رانندگی ترافیک به وب سایت شما با پرداخت یک ناشر هر بار که آگهی شما کلیک می شود. یکی از رایج ترین انواع PPC Google AdWords است.


بازاریابی وابسته

نوعی از تبلیغات مبتنی بر عملکرد که در آن شما برای تبلیغ محصولات یا خدمات دیگران در وب سایت خود کمیسیون دریافت می کنید.


تبلیغات بومی

تبلیغات بومی مربوط به تبلیغات است که عمدتا تحت محتوا و بر روی یک پلت فرم در کنار دیگر محتوای غیر پرداخت شده برجسته است. پست های حمایت BuzzFeed یک مثال خوب هستند، اما بسیاری از مردم همچنین تبلیغات رسانه های اجتماعی را "بومی" می دانند - مثلا تبلیغات فیس بوک و تبلیغات Instagram.

اتوماسیون بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی به نرم افزارهایی اطلاق می شود که هدف آنها خودکار سازی اقدامات بازاریابی است. بسیاری از بخش های بازاریابی باید کارهای تکراری مانند ایمیل، رسانه های اجتماعی و سایر فعالیت های وب سایت را خودکار کنند.


بازاریابی ایمیلی

شرکت ها از بازاریابی ایمیل به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنند. ایمیل اغلب برای تبلیغ محتوا، تخفیف ها و رویدادها و همچنین هدایت افراد به وب سایت کسب و کار استفاده می شود.


PR آنلاین

روابط عمومی آنلاین این است که تضمین پوشش آنلاین با نشریات دیجیتالی، وبلاگ ها و سایر وب سایت های مبتنی بر محتوا را تأمین کند. این بسیار شبیه PR سنتی است، اما در فضای آنلاین.


تفاوت بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی ورودی چیست؟

در سطح، دو به نظر می رسد مشابه: هر دو رخ می دهد در درجه اول آنلاین، و هر دو تمرکز بر ایجاد محتوای دیجیتال برای مردم برای مصرف. پس تفاوت چیست؟


اصطلاح «بازاریابی دیجیتال» بین روشهای بازاریابی و کشف (و یا آنچه که ما اکنون می توانیم به عنوان روش های ورودی و خروجی) اشاره کنیم، تفاوت نمی کند. هر دو هنوز هم تحت چارچوب بازاریابی دیجیتال قرار دارند.


تاکتیک های بیرونی دیجیتال هدف قرار دادن پیام تبلیغاتی به طور مستقیم در مقابل بسیاری از مردم در فضای آنلاین - بدون در نظر گرفتن اینکه آیا مربوط است یا استقبال کرد. به عنوان مثال، تبلیغات بنر خورشیدی که در بالای بسیاری از وب سایت ها مشاهده می کنید، سعی می کنند یک محصول یا تبلیغ را بر روی افرادی که لزوما آماده دریافت آن نیستند، فشار دهید.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی