طرز تهیه شیرینی

موفقیت نام تجاری CPG

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۱۵ ب.ظ

موفقیت نام تجاری CPG

سالهاست تولیدکنندگان CPG از کانال تجارت الکترونیک به عنوان فرصتی برای آینده در نظر گرفته اند. پروژه های AdAge که تا سال 2018، 35 میلیارد دلار فروش CPG به صورت آنلاین انجام می شود، نشان می دهد که "فردا" به سرعت در حال نزدیک شدن است.


رشد سریع خردهفروشی آنلاین آمازون یک شتاب دهنده مهم برای تجارت الکترونیک CPG بوده است. برنامه های آمازون مانند Prime و Subs & Save برای تامین هزینه های ارزان قیمت، به طور منظم کالاهای آنلاین را آنلاین خریداری می کنند (مانند شامپو یا محصولات مراقبت از پوست) برای مصرف کنندگان امکان پذیر است. آمازون اخیرا سرویس PrimePantry را در حال حاضر نزدیک به 400،000 خریداران علاقه مند در ماه را جذب می کند.

با توجه به این موضوع، پنج مورد وجود دارد که هر نام تجاری CPG باید با برنامه ریزی و اجرای استراتژی تجارت الکترونیکی خود انجام شود:


در سایت های brand.com سرمایه گذاری کنید

اولین قدم در رانندگی فروش CPG بیشتر از کانال های تجارت الکترونیک این است که از علاقه مصرف کننده به نام تجاری خود بهره ببرید و مشتریان را آگاه کنید که گزینه ای برای خرید محصولات خود به صورت آنلاین است.


تجزیه و تحلیل تمام ترافیک آنلاین CPG نشان می دهد که به طور متوسط ​​55 درصد از بازدید هر وب سایت در دسته CPG بر روی یک سایت برند رخ می دهد. با این حال، اکثر محتوا در سایت های brand.com بر روی تجهیز مصرف کننده برای سفر آینده به یک فروشگاه آنلاین متمرکز است، مانند تحقیق در مورد اطلاعات محصول یا دانلود کوپن. سایت های brand.com بسیار کم CPG را تشویق می کنند مصرف کنندگان را به خرید و یا خرید آنلاین.


به عنوان مثال، Frito-Lay Pepsico، یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد غذایی، اشاره به گزینه ای برای خرید مارک های خود را در Amazon.com می کند. با این حال، آمازون یکی از 15 مقصد برتر است که بازدید کنندگان به fritolay.com پس از بازدید از سایت خود می روند. ساختن یک ملک موثر و جذاب brand.com ممکن است اولین گام در رانندگی بهبود تجارت الکترونیک است.

سرمایه گذاری کنید که مصرف کنندگان زمان را صرف کنند

در جهان آفلاین، شانس مصرف کننده در معرض بازاریابی خریداران در حالی که از طریق آگهی های روز یکشنبه یا راه رفتن از طریق راهروها بسیار زیاد است. اما در دنیای آنلاین، مصرف کنندگان کنترل بیشتری بر مارک ها و بازاریابی مرتبط با آنها دارند.


بسیاری از علامت های تجاری در بخش های اختصاصی خاص خود در Amazon.com سرمایه گذاری کرده اند، اما در بیشتر دسته های CPG، قرار گرفتن در معرض این محتوا کمتر از 5٪ کل سفرهای خرید است. مهم است که مارک های مربوطه و قابل مشاهده باشند، در حالی که مصرف کنندگان در واقع وقت خود را صرف آن می کنند، نه اینکه مناسب است.


از آمازون فراتر بروید

آمازون بیشترین توجه را به خود جلب می کند، زیرا مارک های CPG به تجارت الکترونیک وارد می شوند و به همین ترتیب: آمازون مسئول 60 تا 70 درصد فروش آنلاین است، بسته به نوع کالا بسته بندی شده.


با این حال، خرده فروشان دیگر نیازمند کمک به شکل دادن استراتژی های تجارت الکترونیک و توسعه برنامه های نوآورانه هستند. به عنوان مثال، Target یک برنامه اشتراک را در دسته های انتخاب شده CPG که برای تقلید آمازون اشتراک و ذخیره ذخیره شده است، راه اندازی کرده است. خرده فروشان و علامت های تجاری باید یک گام به عقب بردارند، درک آنچه منحصر به فرد در مورد پایه خریدار خرده فروشان و چگونگی خرید آن مصرف کنندگان برای ایجاد یک استراتژی بازار خرده فروشی خاص است.

موفقیت را با بیش از فقط کلیک کنید

تبلیغات صفحه نمایش پرداخت شده یکی از بزرگترین سرمایه گذاری هایی است که مارک های CPG در حال ساخت آنلاین هستند. تجزیه و تحلیل رفتارهای آنلاین مصرف کنندگان در معرض تبلیغات دیجیتال مارک تجاری CPG کشف شد که افزایش بازدید 3X در صفحه محصول برند در یک خرده فروش آنلاین در مقایسه با یک گروه کنترل مشابه وجود دارد.


برندها باید در مورد تاثیر تبلیغاتشان بر رفتار مصرف کننده، دقیقتر به خصوص در مورد افزایش خرید نام تجاری فعال و در نظر گرفتن خردهفروشان آنلاین، دقیقتر بدانند.


تهدید رقابتی آنلاین را شناسایی کنید

هزینه ورود به بازار مارک های طلا و علامت تجاری برای فروش آنلاین اغلب به مراتب کمتر از کانال های خرده فروشی آنلاین و سنتی است. در برخی موارد، خریداران احتمالا در معرض مارک های طاقچه در اینترنت هستند. به عنوان مثال، در دسته بندی های غذای حیوانات و تنقلات، مارک های حق بیمه / طبیعی که توسط بازیکنان طاقچه تولید می شوند، تقریبا نیمی از ترافیک گروه را در آمازون نشان می دهند.


درک این پویایی رقابتی در رده شما، کلید توسعه یک استراتژی تجارت الکترونیک برنده است.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی