طرز تهیه شیرینی

5 پیوند ساختمان روش برای اجتناب از

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۱۸ ب.ظ

مهمترین فرایند درگیر در جستجوگرها، ایجاد لینک - تنها در صورتی انجام می شود که می تواند رتبه بندی موتور جستجوی خود را تا حد زیادی بهبود دهد. اما متاسفانه، بسیاری از وب مسترها نتایج مثبتی را از دست نمی دهند، گرچه زمان زیادی صرف ساختن پیوند اخلاقی شده اند. آیا شما ناراحت هستید زیرا تلاش های شما پرداخت نمی شود؟


حتی اگر بخواهید از ارتباط غیر قانونی مانند پرداخت پیوندی اجتناب کنید، پیوند قبیله، پیوند متقابل، اسپم پیوند لینک، و غیره، پیوند دادن تکنیک های ساخت در اینجا، پنج دلیل ممکن برای اینکه لینک ساختمان هنوز برای شما کار نمی کند و تکنیک های پیوند ساختمان برای اجتناب از:


شما لینک هایی از سایت هایی با قدرت صفر دریافت می کنید

حتی اگر شما تعداد زیادی لینک ایجاد کرده اید، هیچ نتیجه معناداری نخواهید داشت، اگر همه از سایت هایی با قدرت صفحه بالاتر باشند. این پیوندهای کم کیفیت هستند که از کمپین جستجوگرها بسیار کم و یا هیچ کمکی نخواهند داشت.


بنابراین، پیوندهای خود را از سایتهایی با اقتدار متوسط ​​یا بلند دریافت کنید. اگر پیوندهای سایتهایی با صفحه بالا و مجوز دامنه دریافت می کنید، تلاش های پیوند ایجاد شده شما مفید خواهد بود. به خاطر داشته باشید که بالاتر از رتبه صفحه یک سایت، بالاتر از کیفیت لینک شما از آن دریافت کنید.


قبل از ایجاد پیوندهای از هر سایت، DA & PA را بر روی سرچ صفحه باز از Moz همراه با رتبه بندی الکسا در هر چک کننده رتبه صفحه موجود در اینترنت بررسی کنید.


شما لینک هایی از سایت ها با برچسب "nofollow" دریافت می کنید

از آنجا که لینک ها از سایت های قدرتمند بسیار مهم هستند، مدیران وب و وبلاگ نویسان هیچ شانس گرفتن آنها را ندارند. بنابراین، آنها نظرات خود را به عنوان بسیاری از سایت های قدرتمند ممکن بالا، با لینک به وبلاگ ها و یا وب سایت های خود را.


این، معمولا، رتبه های SEO خود را به شدت افزایش داد. اما متاسفانه پیوندهایی که از بسیاری از سایتهای دارای مجوز بالا وجود دارد، ویژگی "nofollow" را به آنها اضافه می کند و به همین دلیل برای اهداف جستجوگرها بی فایده است - هرچند که آنها می توانند به افزایش ترافیک وبلاگ شما کمک کنند.


برای جلوگیری از اتلاف وقت خود، بررسی کنید که آیا هر سایت دارای ویژگی "nofollow" با مشاهده صفحه منبع HTML است. برای قرار دادن این تگ ویژگی، از دستور "find" استفاده کنید و "nofollow" را در ستون تایپ کنید. اگر تگ را درون کد HTML برای صفحه پیدا کنید، به این معنی که لینک ها از آن سایت به تلاش های SEO شما کمک نمی کند.


شما لینک هایی را از سایت های غیر مرتبط با وبلاگ خود دریافت می کنید

بیشتر وبلاگ نویسان این اشتباه را مرتکب می شوند. در حالی که ایجاد پیوندهایی به سایت شما در وبلاگهای غیر مرتبط، صدمه نخواهد گذاشت اگر شما در ذهن ندارید، به همین سادگی با نام ساختمان لینک سازنده نخواهید بود. وقت آن است که پیوندی را از یک وبلاگ سفر به وبلاگ بهداشتی خود، و یا از وبلاگ مراقبت از حیوانات خانگی به وبلاگ شخصی خود ایجاد کنید، اتلاف وقت است.


بنابراین، برای پیوند ساختن تلاشهایتان برای ارائه نتایج، فقط از بلاگها یا سایتهای مرتبط مرتبط شوید.


شما پیوندهای از صفحات با بسیاری از لینک ها را دریافت می کنید

بیشتر تعداد پیوندهای خروجی در یک صفحه، هر کدام از آنها پایین تر است. این به این دلیل توضیح میدهد که چرا پیوندهای ایجاد شده از طریق نظر گذاشتن وبلاگها به اندازه کافی مناسب برای جستجوگرها نیستند، به ویژه هنگامی که صدها نظر در همان صفحه قرار میگیرند. مشابه زمانی است که پیوند شما در صفحه "لینک" سایت دیگری است - که صدها لینک آن ذکر شده است.


برای دریافت لینک های با کیفیت بالا، لینک ها را فقط در صفحات با چند لینک های خروجی ایجاد کنید. یک لینک در یک صفحه با تنها سه لینک خروجی بیش از آن است که قرار داده شده در صفحه با حدود 20.

شما لینک بدون کلمه کلیدی خود را در متن لنگر می گیرید

اگر واقعا میخواهید برای هر کلمه کلیدی رتبه بالا داشته باشید، هنگام ایجاد لینک به وب سایت خود از متن آن استفاده کنید. از بین رفتن این، سازندگان لینک از نتایج مثبت محروم می شوند. بنابراین، کافی است متون لنگر عمومی مانند "اینجا کلیک کنید"، "وبلاگ من"، و غیره (اما از آنها یک بار در یک زمان استفاده کنید زیرا آنها باعث می شوند که پیوندهای شما به Google و موتورهای جستجوی بزرگتر طبیعی تر باشند)


در حال حاضر، 5 اشتباه رایج ساختمان لینک را کشف کرده اید که بیشتر وبلاگ نویسان و مدیران وب را ناامید می کند. آیا هرکدام از آنها مرتکب شده اید؟ اکنون شما می توانید خودتان را تصحیح کنید و شروع به گرفتن نتایجی می کنید. و اگر شما فقط در شروع خود کمپین جستجوگر خود، اجتناب از این اشتباهات، و شما به سرعت نتایج مثبت دریافت کنید.


نتیجه،


حالا نوبت توست…


آیا فکر می کنید دلیل دیگری وجود دارد که ذکر نشده است چرا وب مسترها و وبلاگ نویسان نتایج کمپین های ارتباطی خود را دریافت نمی کنند؟ لطفا نظرات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.


آیا این پست مفید بود؟


اگر شما انجام دادید، سپس با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین به آنها کمک کنید. به یاد داشته باشید که، مانند شما، بسیاری دیگر از راهنمایی های مفید مانند این برای پیروزی نیاز دارند. بنابراین، با به اشتراک گذاشتن این پست، شما به شدت به آنها کمک می کنید.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی