طرز تهیه شیرینی

چگونه می توان مشتریان را برای خدمات خود آغاز کرد؟

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۳۱ ق.ظ

آیا شما یک نویسنده پرکار است اما هرگز چک چک چربی را مشاهده نکردید؟


آیا بهترین طرح های وب را که تا به حال ساخته شده اند بیرون می آورید و هنوز متوجه شده اید که مشتریان شما چسبیده اند؟


آیا مهارت های خود را در توسعه نرم افزار، نوشتن کد و استفاده از اسکریپت های PHP در درجه اول، اما متاسفانه، تعداد مشتریان شما نیست؟


در صورتی که نمیدانید


یک جامعه بزرگ و بی رمق رو به رشد از ارائه دهندگان خدمات به همان اندازه صالح در سراسر جهان وجود دارد. چگونه می توان یک پیشنهاد فروش منحصر به فرد ایجاد کرد؟ چرا یک مشتری باید شما را انتخاب کند؟


بیایید بنشینیم و فکر کنیم فقط خوب بودن کافی نیست شما باید برخی از روش های دیگر را برای ساختن خود ضروری بدانید.


چگونه می توان مشتریان را برای خدمات خود آغاز کرد؟ مقاله ای است که بر روی نام تجاری خود تمرکز کرده و استراتژی توسعه کسب و کار شما را تقویت می کند. این گام های ساده و دشوار قطعا بازی شما را تغییر خواهد داد. خواندن برای بینش بیشتر:

اعتماد می آید اولین بار است

این زمان برای رسیدن به اینجا طول خواهد کشید اگر چه این نقطه به عنوان یک بسیار مهم است. انجام کارهای فوق العاده خوب، به طور مداوم، بدون سر و صدا، ungrudgingly و ضروری به شما این زیبایی نامحدود به ارمغان بیاورد. هنگامی که اعتماد برقرار می شود، تنها موضوع زمان است قبل از اینکه مشتریان به شما مانند اعتباردهندگان به قرض گیرندگان وام بپیوندند.


پایان نامه های ضرب و شتم

بیش از حد، تمام وقت، برای همیشه: بسیاری از ارائه دهندگان خدمات خوب هستند. بعضی از آنها همیشه به مدت چندین سال با مهلت مقرر ملاقات کرده اند و از این رو برای خودشان علامت گذاری کرده اند. متأسفانه روزهای خوبی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم. نیاز روزی "ضرب و شتم مهلت" است نه "ملاقات با مهلت". اگر فردا فردی باشد، دیروز باید تحویل بدهید.


خطوط خود را باز کنید 24/7

ما در حال صحبت کردن با سرویس هستیم و ما در حال صحبت کردن در سطح جهانی هستیم. شما باید کلیه خطوط ارتباطی خود را اسکایپ، پیامرسان، ایمیل ها (ترجیحا دو شناسه)، فرم های تماس وب سایت، تلفن های همراه و خطوط تلفن را به طور کلی باز کنید و خودتان را در دسترس قرار دهید. شما باید مثل بازارهای فارکس کار کنید - همیشه در هر زمان و هر زمان متوقف می شوید. این فاکتور راحتی را برای مشتریان شما ایجاد می کند. آنها همیشه می دانند که شما برای آنها وجود دارد.


ثبات در کیفیت

شما می توانید این یک میلیون بار داشته باشید Cliched شده است، اما اگر آن را نادیده بگیرید، مرگ است. اخلاق در اینجا نقش مهمی ایفا می کند و خدمات ضعیف، یک روش خنده دار را برای به دست آوردن خطوط پایین فراتر از حد سریع می گیرد.

به عنوان مثال، اگر به عنوان مثال نویسنده هستید، مهم نیست که چقدر تاکید دارید و مهم نیست که چقدر از کار بر روی یک موضوع خاص نفرت دارید، هنوز باید بهترین کار را برایتان انجام دهیم - تحقیق، برنامه ریزی دقیق، نوشتن اولین پیش نویس، ویرایش و ارسال آن را خاموش اگر شما یک طراح وب هستید، ابتدا هر پروژه را از ابتدا شروع کنید و از وسوسه پرفشار کردن یک قالب آزاد خودداری کنید و آن را خودتان بنویسید.


انجام این کار خوب و دوباره انجام آن با این وجود

گاهی اوقات دردناک برای فروشندگان چیزی است که آنها تلاش خود را انجام داده اند و آن را یک قطعه کار بزرگ است، اما هنوز هم کار قبول نمی شود، زیرا مشتری خود را دوست ندارم. این اتفاق برای هر چیزی خلاق است


هر فیلم بزرگ منتقدانش است و هر اثر ادبی قابل توجه، مردم را به شدت از پا در میآورد. وقتی کار خود را برای انجام مجدد انجام می دهید چه کاری انجام می دهید؟


ساده، آن را دوباره انجام دهید و دقیقا همانطور که مشتری آن را می خواست (حتی اگر آن را دوست نداشته باشید!). این بخشی از بازی است و شما را در کسب و کار نگه می دارد.

  • amir barmaj

نظرات  (۱)

سلام و خسته نباشید

سپاس از مطالب خوبتون.

در صورت امکان لطفا با لینک دادن به سایت فروشگاه کتاب ما از ما حمایت کنید. و به پاس یاری شما هر زمان اثری برای چاپ کتاب داشتید. با کمال میل و کمترین هزینه شما را یاری خواهیم کرد.

با سپاس فراوان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی