طرز تهیه شیرینی

چگونگی کسب درآمد از ترافیک وب سایت شما؟

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۳۴ ق.ظ

هدف از ارتقاء وب سایت این است که برای مرور صفحات خود در وبلاگ خود، ثبت نام برای خبرنامه شما یا خرید چیزی از وبسایت خود استفاده کنید.


به همین دلیل انتخاب کلمات کلیدی صحیح برای تطبیق ترافیک با اهداف سایت اهمیت دارد. هنگامی که ترافیک خود را آغاز کرده اید، باید درآمد حاصل از ترافیک خود را شروع کنید.


راه های زیادی برای کسب درآمد از وب سایت شما وجود دارد. کلید کسب درآمد خوب، داشتن چندین جریان درآمد از ترافیک شما است. هرچه بیشتر فرصت های بیشتری کسب کنید، از تلاش های خود سود می برید.


شما می توانید تبلیغات بنر و یا تبلیغات متنی را در وب سایت خود در اطراف محتوا قرار دهید. شما می توانید برنامه های وابسته که در تو رفتگی در دیوار یا سقف های مربوطه قرار دارند بپیوندید. در نهایت، شما می توانید از تبلیغات intext برای تولید درآمد برای هر کلیک استفاده کنید.


متن و بنر تبلیغاتی

اگر وب سایت وبلاگ یا محتوا دارید، روش های مختلفی برای کسب درآمد از ترافیک خود وجود دارد. شما می توانید محصولات مربوط به موضوع خود را در وب سایت خود، محصولات آمازون یا کتاب ها قرار دهید. شما می توانید Google Text Ads یا تبلیغات بنر Google را در صفحات خود قرار دهید.


آمازون یا Clickbank با محصولاتی که شما می توانید پول از کمیسیون برای هر محصول به فروش برساند، پر می شود. شما فقط باید کد مناسب را در صفحات خود قرار دهید یا برنامه را در صفحات خود قرار دهید. Clickbank محصولات الکترونیکی را به فروش می رساند و آمازون همه چیز را از کتاب ها تا دریافت های الکترونیکی، دوربین ها و لنز ها می فروشد.

برنامه های وابسته

برنامه های وابسته و تبلیغات گوگل کد شما را برای قرار دادن متن یا تبلیغات بنر در وب سایت شما فراهم می کند. این کد تبلیغات را خارج از محتوای شما قرار می دهد یا بین پاراگراف هایی که کد قرار داده می شود.


تبلیغات Intext

کد تبلیغات Intext در پایین صفحه قرار می گیرد و صفحه شما توسط شبکه تبلیغاتی اسکن می شود و کلمات در صفحه شما به تبلیغات تبلیغاتی از تبلیغ کنندگان لینک می شوند.


هنگامی که متن بر روی یک پنجره تبلیغات بالا از متن صفحه قرار می گیرد. به نظر می رسد تبلیغات Intext به چندین بار میزان کپی از متن سنتی و تبلیغات بنر را ارائه می دهند. تبلیغات Intext شما نیازی به طراحی مجدد وب سایت خود برای تطبیق تبلیغات ندارید.


تبلیغات ویدئویی

تبلیغات ویدئویی یکی از آخرین کانال ها برای آوردن پول بزرگ برای ترافیک شما است. چندین شرکت وجود دارد که فقط در ارائه این تبلیغات تخصص دارند.


با این حال، بهترین راه این است که با مارک های محلی و ملی ارتباط برقرار کنید و آنها را به جای آگهی ویدیویی در سایت خود قرار دهید.


شما می توانید آنها را با ارزش و منافع بالقوه در عوض درآمد به دست آورید، این یک پیروزی برای هر دو طرف است.


شبکه های CPA

شبکه CPA هر زمان که اقدام انجام شود، به شما پول می دهد. معمولا، آنها صدها پیشنهاد که شما می توانید برای ثبت نام. شما می توانید از چند دلار به ده ها دلار در هر اقدام پرداخت کنید.

معمولا، آنها باید نام و آدرس ایمیل خود را ارائه دهند یا چیزی را برای شما پرداخت کنند. این همه به طاقچه و محصول بستگی دارد.


آگهی خبرنامه

راه دیگری برای کسب درآمد از ترافیک شما این است که افراد را برای ثبت یک خبرنامه آماده کنید. این اجازه می دهد تا شما را به ارائه چندین پیشنهاد در طول زمان در خبرنامه خود و همچنین تبلیغات فروش در خبرنامه. بسیاری از افراد برای استفاده از برخی از پیشنهادات رایگان برای دریافت مشترکین خبرنامه از یک صفحه فشرده استفاده می کنند.


فراموش نکنید که در 404 صفحه خود، تبلیغات بنر برای محصولات و خدمات مربوطه قرار دهید.


موتور جستجوگر بهینه شده (SEO) وب سایت می تواند به شما کمک کند پول آنلاین

وقتی که امروز پول آنلاین را می پردازیم، تفاوت چشمگیری بین وب سایت های برنده و بازنده وجود دارد. فاکتورهای بسیاری وجود دارد که در رابطه با توسعه یک کسب و کار بسیار سودآور آنلاین به معادله می رسند، که تقریبا بیش از حد زیاد است. به گفته ی یک تکنیک که همه ی بازیکنان اصلی این صنعت وب سایت موتور جستجوگر بهینه سازی شده (SEO) را به کار می گیرند، به آنها کمک می کند تا در رقابت هایشان موفق شوند.


ایجاد یک وب سایت امروز یک روند نسبتا ساده، سریع و ارزان است. اما، برنامه ریزی آن را به درستی و طراحی آن به طوری که ترافیک به همان اندازه که ممکن است از موتورهای جستجو مانند بینگ، یاهو، و گوگل یک داستان کاملا متفاوت است در مجموع.


اگر فکر میکنید در مورد کسب درآمد آنلاین کسب درآمد در eBay هستید، ابتدا کمی از دانش مورد نیاز برای به دست آوردن یک درک از «تحقیقات کلید واژه» است. اگر قبل از این عبارت شنیده اید یا موضوع را در بالاترین سطح نفهمیدید، قبل از اینکه حتی نشانی اینترنتی خود را خریداری کنید، لطفا زمان زیادی برای یادگیری همه چیز در مورد آن وجود داشته باشید.

کلمات کلیدی که شما در تلاش برای هدف قرار دادن آن تا حد زیادی بر آنچه که سایت خود، URL آن و تمام صفحات داخلی آن را نام گذاری می کنید، تاثیر می گذارد. بنابراین، قبل از شروع به ایجاد سایت خود، بهتر است بدانید که چه زمانی در مورد این موضوع می پردازید.


بعدا، شما نیاز به محتوای منحصر به فرد است که کلمه کلیدی غنی برای هر صفحه از سایت شما است. در بیشتر موارد، این مقاله در قالب مقالاتی نوشته می شود که حداقل 500 کلمه طول دارند. برای صفحه اصلی شما باید مقاله ای را که حداقل 1000 کلمه طول دارد استفاده کنید. تحت هیچ شرایطی، می تواند این مواد را از یک سایت دیگر کپی و جاسازی شده، آن را باید به سایت خود منحصر به فرد، و یا موتورهای جستجو هرگز رتبه سایت شما و ارسال آن ترافیک.


همه موتورهای جستجوی اصلی از الگوریتم های ریاضی استفاده می کنند تا سایت ها را رتبه بندی کنند و یکی از مهم ترین عوامل در آنها این است که چگونه مواد منحصر به فرد و جالبی است که در سایت شما وجود دارد. اگر نمیتوانید نوشتن کنید، نمیخواهید نوشتن کنید یا وقت نگذارید نوشتن کنید، می توانید امروز کارهای استثنایی آنلاین را استخدام کنید که بسیار ارزان هستند.


هنگامی که به محتوای منحصر به فرد می آید، این یک معامله یک بار نیست. به عبارت دیگر شما نمیتوانید یک سایت را پرتاب کنید و سپس از آن دور شوید و همیشه امیدوار باشید که در صفحه اول رتبه بندی کنید. شما قصد دارید تا تمام وقت آن را به روز کنید، مخصوصا اگر شما در یک توافق بسیار رقابتی هستید.


با استفاده از اطلاعات فوق در مورد کسب پول آنلاین و بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها) برای یک وب سایت، شما خودتان را تنظیم میکنید تا امیدوار باشید یک سایت سودآور ایجاد کنید. گفته می شود هنوز یک مانع عمده وجود دارد که شما باید آن را غلبه کنید تا بتوانید موفقیت بزرگی کسب کنید.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی