طرز تهیه شیرینی

Top 5 روند طراحی سایت برای 2018

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۱۲:۳۲ ق.ظ

طراحان همیشه در حال تغییر به واقعیت های جدید جهان وب هستند. روندهای استفاده و پیشرفت عملکرد، روشهای طراحی را ارائه می دهند که بهترین نتایج را به دست می دهند.


علاقه مند به طراحی وب سایت مدرن هستید؟ در اینجا برخی از داغ ترین روند سال 2018 است.


وب سایت پاسخگو با Google AMP

مرور مرورگرهای مبتنی بر موبایل تقریبا سه برابر در چند سال گذشته افزایش یافته است. تعداد مطالعات نشان می دهد تعداد افرادی که از گوشی های هوشمند و رایانه های لوحی استفاده می کنند تا به وب سایت ها دسترسی پیدا کنند.


طراحی وب پاسخگو نیازهای این افراد را برآورده می کند. ظاهر وب سایت با توجه به رسانه ای که برای مشاهده و با توجه به اندازه صفحه نمایش استفاده می شود، تغییر می کند. طراحی وب پاسخگو، موقعیت مطلوب عناصری را که پیمایش را به حداقل می رساند تضمین می کند.


یک شرکت طراحی وب خوب قادر به ارائه راه حل های پاسخگو خواهد بود که به شما کمک می کند مخاطبان سنتی و وب را جذب کنید.


فعال کردن پروژه های پیشرفته صفحات موبایل (AMP) که در بالای فن آوری های توسعه وب موجود است تا امکان ارائه و تحویل محتوا را فراهم کند.

تعامل با AI (هوش مصنوعی)

تعاملی برای برخی از دوره ها داغترین روند طراحی وب بوده و همچنان شکل دادن چشم انداز را ادامه می دهد. مردم دیگر فقط علاقه مند به خواندن چیزی در اینترنت نیستند. آنها می خواهند فعالانه در این روند شرکت کنند.


ویژگی های تعاملی به دلایلی اضافه می شود. اضافه کردن ویژگی های به ظاهر مدرن فقط باعث ایجاد اختلاف می شود. شما نیاز به ویژگی های تعاملی است که تجربیات بازدید کننده را تقویت می کند و جلوه های محتوا را تقویت می کند.


هوش مصنوعی فناوری را فعال کرده و برنامه های کاربردی وب و وب سایت ها را در طول زمان با تجزیه و تحلیل و سازگاری از رفتارهای کاربران، خصوصیات و انتخاب ها، سازگار می کند. بنابراین AI تجربه کاربر را بهبود می بخشد، در نتیجه، وب سایت فقط دقیق تر می شود.


گزینه های رتبه بندی مقاله، اشتراک گذاری شبکه های اجتماعی، نمایش اسلاید، امکان اظهار نظر و فرصتی برای کاربران برای مشارکت در محتوای وب سایت باید در نظر گرفته شود، در حالی که شما در حال طراحی مفهوم طراحی وب سایت هستید.


تمرکز بیشتر بر تصاویر و چند رسانه ای

چند رسانه ای همواره در حال تبدیل شدن به اهمیت است. اگر چه محتوا هنوز پادشاه است، تصاویری در وب سایت، طراحی را پویاتر و جذاب تر می کند.


مردم در ابتدا به تصاویر و فیلم ها کشیده می شوند. اگر آنها دوست دارند آنچه را که می بینند، بازدیدکنندگان وب سایت وقت خود را صرف مرور متن و کشف صفحات بیشتر وب سایت می کنند. به همین دلیل است که تصاویر و کلیپ های ویدئویی با کیفیت بالا باید بر روی هر یک از صفحات به طور استراتژیک قرار گیرند.

حرفه ای طراحی وب سایت شما بهترین موقعیت و بهترین اندازه تصاویر را نشان می دهد. همچنین فیلم ها باید به درستی بهینه سازی شوند؛ زیرا آنها می توانند به طور قابل توجهی به سایت SEO کمک کنند.


نکته: از YouTube Live برای آپلود ویدئوها به جای روش آپلود دستی استفاده کنید و یک ویدیو عالی در مورد نحوه افزایش رتبه بندی یوتیوب مشاهده کنید.


طرح بندی وب سایت خوب

انتخاب متخصصان متخصص و متخصص در توطئه طراحی و توسعه وب سایت نتیجه را تعیین خواهد کرد.


طراحان وب باید بدانند که چه آخرین روند و چگونگی ظهور وب سایت شما تاثیر می گذارد. از طریق وب سایت شرکت طراحی با دقت مطالعه کنید. نگاهی به نمونه کارها داشته باشید. آیا این ویژگی های پروژه هایی مشابه آنچه که برای وب سایت شما نیاز دارید را دارد؟


ارتباط با طراحان باید صاف و آسان باشد. اطمینان حاصل کنید که ایده شما درک شده است و شما پیشنهادات خلاقانه دریافت می کنید. همکاری خوب و فضای دوستانه و خلاق به بهبود مفهوم اصلی و ظاهر وب سایت منحصر به فرد و حرفه ای منجر خواهد شد.


ChatBot

نصب یک ابزار وب سایت رباتیک چت در سایت شما به مشتریان کمک می کند تا با شما بیشتر ارتباط برقرار کنند و احتمال ثبت نام برای سرویس شما را افزایش می دهد.

متوجه شده اید که تقریبا 35٪ از شرکت های ارائه دهنده خدمات وب سایت خود را یک chatbot نصب کرده اند و نتیجه فوق العاده است. آنها یک تبدیل بالاتر و ارتباط بهتر با مشتریان خود را دیدند.


بنابراین، خط پایین می تواند امروز یک Chatbot را نصب کرده و ارتباطات مشتری خود را حتی زمانی که شما در خواب هستید، خودکار کند.


بله، چون ChatBots امروز از هوش مصنوعی استفاده می کنند، بنابراین، آنها قادر به صحبت با مشتریان خود انسانی تر هستند و قادر به پاسخ صحیح به سوالات خود هستند.


ChatBot رایگان AI که من توصیه می شود SnatchBot و بهترین بخش در مورد این ChatBot این است که آن را رایگان با قابلیت های نامحدود است.


  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی