طرز تهیه شیرینی

اساس جستجوگرها | جستجوگرهای طبیعی

يكشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۱۶ ب.ظ

چگونه بسیاری از وب سایت ها در رتبه اول رتبه بندی می کنند با استفاده از بهینه سازی موتور جستجوی طبیعی؟ وقتی که من می گویم بهینه سازی موتور جستجوی بهینه سازی شده، منظور من این است که صاحبانشان هیچ کاری در سایت هایشان انجام نداده اند، آنها فقط محتوای بسیار خوبی را تولید کرده اند و با گذشت زمان مردم کیفیت را به رسمیت شناختند و به نوعی به آن پیوسته اند.


حدس و حدس و حدس و حدس و گمان من ممکن است بگویم احتمالا در هر نقطه از منطقه هیچ کدام نیست. هر کسی که یک وبسایت را ایجاد می کند، این است که فردی مثل شما و من یا یک شرکت است، می خواهد این سایت را داشته باشد، زمان و تلاش خود را برای دیدن دیده اند.


حتی اگر ما تنها مقاصد اصلی در زمینه صفحه اصلی جستجو را انجام دهیم، این است که حداقل، رتبه بندی موتورهای جستجو را به نفع ما قرار می دهد. آیا این چیزی نیست که SEO در مورد آن است؟ بله، اما راه های درستی برای انجام کارها و شیوه های اشتباه در یک رابطه اخلاقی وجود دارد.


اساس جستجوگرها | نگه داشتن سر شما گرم

شما اغلب در حلقه های بازاریابی اینترنتی، شرایطی مانند کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری می شنوید، بنابراین دقیقا چطوری این کلاه ها هستند و کدام یک باید پوشید؟ به طور معمول این امر به رنگ پیراهن و کفش شما بستگی دارد، اما در این مورد به اخلاق شما بستگی دارد.


کلاه های رنگی متفاوت نشان دهنده نحوه ی پرداختن به شما یا شرکتی هستند که بهینه سازی موتورهای جستجو را در سایت خود انجام می دهند. سفید راه پاک ترین و اخلاقا صحیح است، به طوری که سیاه به عنوان به طور کامل شکستن قوانین طبقه بندی شده، و پس از آن خاکستری صرفا خم شدن آنها کمی. بیایید آنها را به جزئیات جزئی تر تجزیه کنیم.

اساس جستجوگرها | کلاه سفید

همانطور که در بالا گفتم کلاه سفید است SEO به طور کامل ارگانیک و از مردم یا سایت هایی که به طور طبیعی به محتوای شما پیوند دارند، می آید، در طول مدت بسیار طولانی این لینک ها به نوبه خود صفحات سایت را در رتبه بندی موتور جستجو حرکت می کند.


بیشتر و بیشتر افراد مانند سایت شما / صفحات و یک اثر گلوله برفی شروع می شوند و سپس دیر یا زود سایت شما به چند کلمه کلیدی نزدیکتر می شود. برای اینکه این اتفاق بیافتد، نه تنها شما باید بسیار صبور باشید، سایت شما باید پر از مطالب بسیار جالبی حتی بحث انگیز باشد، چیزی که افراد صحبت می کنند.


این اصول جستجوگرها چیزی است که به عنوان کلاه سفید جستجوگرها و نوع بهینه سازی موتور جستجو شناخته شده است که گوگل تشویق می کند.


اساس جستجوگرها | کلاه خاکستری

کلاه خاکستری جستجوگرها چیزی است که 90٪ از جامعه عمل می کند و همراه با مبانی صفحه جستجو در صفحه همانطور که در راهنمای SEO گوگل مشخص شده است، مانند استفاده از کلمات کلیدی خود در عنوان، عنوان و برچسب عنوان.


کلاه خاکستری بیشتر در مورد راه لینک به سایت خود ساخته شده است، در حالی که با کلاه سفید، ساختمان لینک به طور طبیعی اتفاق می افتد، با کلاه خاکستری، لینک به طور هدفمند ساخته شده با توجه به افزایش موقعیت سایت در رتبه بندی موتورهای جستجو. نحوه تنظیم لینک های سایت خود را به شما بستگی دارد، در مورد استفاده از تکنیک های کلاه خاکستری قطعا هیچ چیز غیر قانونی وجود ندارد و من کاملا مطمئن هستم که برای آن به زندان نخواهید رفت. آیا می تواند آن را به سایت شما آسیب برساند؟


در حال حاضر تنها چیزی که دیده ام این است که اگر تعداد زیادی پیوند به یک سایت جدید ایجاد کنید، آن را به Google غیر طبیعی میرسانند، و من سایت ها را از موقعیت ابتدایی خوب برای سایت جدید به طور کامل از نمودار حذف کردم، می توانم این گوگل مجازات سایت به معنای "جعبه شنی" است؟

در حال حاضر این بحث مشترک در بسیاری از انجمن های بازاریابی اینترنتی است. چیزی که ما می توانیم مطمئن باشیم ساختن هزاران لینک به یک سایت که قبلا تاسیس شده است نمیتواند آن را آسیب بزند، در صورتی که پس از آن ما بتوانیم هزاران لینک را به سایتهای رقابتی ما بسازیم و یک بار دیگر آنها را از رتبه بندی خارج کنیم. در موقعیت شماره یک قرار دارند.


بدیهی است که گوگل این اجازه را نخواهد داد. من پیشنهاد می کنم که در یک سایت جدید، ابتدا در ابتدای SEO را به سمت راست برگردانید و سپس به تدریج شروع به پیوند لینک کنید تا سایت رشد پیدا کند و سپس ساختمان پیوند را افزایش دهد.


اساس جستجوگرها | کلاه سیاه

کلاه سیاه کل SEO مانند تقلب سیستم است، با استفاده از تکنیک های زیر دست به تلاش برای دست زدن به راه خود را به بالا از موتورهای جستجو. این تفکر کوتاه مدت است، اگر شما در حال تلاش برای ایجاد حضور آنلاین با استفاده از جستجوگرها و سپس برنامه خود را باید واقعی و بلند مدت است.


گوگل همیشه محاسباتی را که در آنها استفاده می شود را تغییر می دهد تعیین می کند که کدام یک سایت را قرار می دهند و آن را انجام می دهند تا بهترین نتایج ممکن را به مشتریان خود بدهند. آنها آنچه را که سایت های هرزنامه را نشان می دهند بیش از آنچه ما می خواهیم آنها را ببینیم انجام نمی دهیم.


با استفاده از کلاه سفید و روش های سفید تر از کلاه خاکستری، همیشه فرصتی بهتر برای کسب و کار موفق در دراز مدت به شما خواهد داد تا تلاش خود را به سمت بالا تقلب کنید. اگر شما می توانید آنجا بمانید و در آنجا بمانید، پاداش ها بسیار بزرگ خواهد بود که برای تمام سختی ها و صبر ده برابر شما پرداخت می شود.


برخی از نمونه های تکنیک های کلاه سیاه عبارتند از:


کلید واژه چیدن، این است که با استفاده از کلمه کلیدی که سعی در رتبه بندی، به نقطه ای که متن غیر قابل خواندن است. این را با خوب در صفحه اصلی SEO جستجو اشتباه نگیرید. تراکم کلیدی باید حدود یک تا دو درصد باشد و خواننده قابل کشف نبوده است.


متن نامرئی، این رنگ متن را روی صفحه همان رنگ پس زمینه قرار می دهد تا عنکبوت موتور جستجو را فریب دهد تا فکر کند که کلمات کلیدی بیشتری در آن صفحه وجود دارد تا اینکه واقعا وجود دارد.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی