طرز تهیه شیرینی

هند در لحظه ای حیاتی در داستان دیجیتالی خود است که در آن به آرامی در حال تبدیل شدن به مهمترین مخاطبان اینترنت در جهان است. در حالی که رشد جهانی تعداد کاربران اینترنت در حدود 10 درصد در سال است، کاربران اینترنتی ایندیانا تا سال 2016 به میزان قابل توجهی 28 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر حدود 450 میلیون نفر از کاربران اینترنت در هند و با روند فعلی، 635.8 میلیون سرخپوستان تا سال 2021 آنلاین می شوند. این پیشرفت ها فرصت منحصر به فرد و چالشی برای برندها را ارائه می دهند. برای استفاده کامل از مخاطبان دیجیتال رو به رشد، مارک ها باید بهترین استراتژی را برای درگیر شدن با میلیارد کاربران اینترنت در هند پیدا کنند.


هندی ها در حال انجام آنلاین هستند؟

سرخپوستان در همه تقریبا هر پلت فرم دیجیتال حضور قابل توجهی دارند. فیس بوک، تا حدودی محبوب ترین پلت فرم رسانه های اجتماعی است، با 240 میلیون نفر از کاربران هندی و بیشتر از طریق تلفن های خود را از طریق آن دسترسی پیدا کنید. این ارقام ثابت می کند که فیس بوک یک مارک طلایی است که تماشاگران را با شیوه ای جذاب تر درگیر می کنند. با به طور موثر با استفاده از ابزارهای برتر برای تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی، مارک ها می توانند مصرف کنندگان خود را بهتر درک کنند و کمپین های هدفمندتری را ایجاد کنند.


در حال حاضر 225 میلیون هندی در یوتیوب وجود دارد، و این دومین پلت فرم دیجیتال در هند است. این مهم است، زیرا تبلیغات YouTube می تواند یک روش بسیار موثر برای جذب و جذب مصرف کنندگان جدید باشد. همچنین 50 میلیون کاربر Instagram در هند وجود دارد، در حالی که در LinkedIn 45 میلیون سرخپوست وجود دارد. WhatsApp به سرعت از SMS های قبلا استفاده شده به عنوان سرویس متن پیام های متنی مورد علاقه هند پیشی گرفته است. 240 میلیون سرخپوست از WhatsApp هر روز برای ارسال 50 میلیارد پیام در سطح جهانی استفاده می کنند. این اشاره به استفاده از WhatsApp برای کسب و کار تبدیل شدن به طور فزاینده ای برای مارک های مهم است.

چه چیزی باعث رشد این رشد شده است؟

در حالی که استفاده از اینترنت در هند در طول سال ها به طور پیوسته در حال رشد است، نقطه ی مشخصی وجود دارد که تعداد کاربران اینترنت در هند منفجر شده است. دو کاتالیزور اصلی برای این توسعه وجود دارد: دسترسی به گوشیهای ارزان قیمت و مهمتر از همه، راه اندازی Reliance Jio. جیو خدماتش را در سپتامبر 2016 با یک انفجار آغاز کرد و داده های رایگان کاربرانش را ارائه داد. حتی هنگامی که این پیشنهاد به پایان رسید، برنامه های داده برای Jio در مقایسه با دیگر ارائه دهندگان شبکه باقی مانده اند. این دسترسی ناگهانی آسان به اینترنت منجر به هند با داشتن بیشترین میزان مصرف داده ها در جهان بود. از 150 کروم GB مصرف شده توسط سرخپوستان، 100 کروم GB از طریق شبکه Jio به تنهایی مصرف شد. شاید جالب ترین بخش این است که نفوذ اینترنت در حال حاضر تنها 27 درصد است. این بدان معنی است که تعداد سرخپوستان آنلاین تنها از این جا رشد می کند و مزیت بزرگی برای مارک ها به همراه دارد.


چگونه می توان علامت تجاری را با این مصرف کنندگان تعامل کرد؟

با توجه به این که مخاطبان اینترنت هند به لحاظ لحظه ای در حال رشد هستند، مرحله ای برای مارک های موجود در این بازار بزرگ قرار می گیرد و با مصرف کنندگان خود ارتباط برقرار می کند. مشارکت مصرف کننده به مارک ها نیاز دارد تا اولویت های خود را صرفا از درآمد نسبی تا ایجاد ارزش برای مصرف کنندگان خود ترغیب کنند. در هند، علامت های تجاری می توانند این کار را به روش های مختلفی انجام دهند.


درک مخاطبان برای شخصی سازی استراتژی های بازاریابی

برای ایجاد محتویاتی که مصرف کنندگان واقعا ارزشمند خواهند یافت، مارک ها باید بدانند که با آنها صحبت می کنند. تا سال 2020، تقریبا 40 درصد از کاربران اینترنت در هند، زنان خواهند بود. این به اهمیت فزاینده ایجاد محتویاتی که زنان به آن توجه می کنند اشاره می کند. انجام این کار همچنین شامل چالش های پیش بینی های طولانی در رابطه با جنس ها و زمینه های علاقه است. به عنوان مثال، 60 درصد از کسانی که برای کالاهای ورزشی خریداری کردند و ویدیوهای مربوط به آن را در YouTube مشاهده کردند، مردان نبودند، بلکه زنان بودند. علاوه بر این، 60٪ از کسانی که اطلاعات مربوط به خودرو را نیز در اینترنت جستجو می کردند نیز زنان بودند. داشتن یک درک صمیمی از مخاطبان می تواند به مارک ها کمک کند محتوای تولیدی را که کاربران آنها در واقع ارزشمندی را در نظر بگیرند. این یک گام بسیار اساسی در ایجاد رابطه با مخاطبان است.

به طور خاص برای تلفن همراه ایجاد کنید

یکی از جالب ترین ویژگی های استفاده از اینترنت در هند این است که اکثر سرخپوستان از الگوی عمومی پذیرش اینترنت پیروی نمی کنند. در حالی که در سطح جهانی، بیشتر مردم برای اولین بار از یک کامپیوتر استفاده می کردند و سپس به تلفن های همراه مهاجرت کردند، به نظر می رسد سرخپوستان مرحله کاملی را به طور کامل از بین ببرد. بر طبق یک نظرسنجی توسط Statcounter، سرخپوستان از تلفن های خود برای دسترسی به اینترنت تقریبا 80 درصد از زمان استفاده می کنند. این به این معنی است که برند باید محتوای مخصوصی برای تلفن های همراه طراحی کنند اگر آنها مایل به جذب میلیاردر اینترنت دیگر باشند.


استفاده از زبان های منطقه ای برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر

در حالی که تعدادی از کاربران اینترنت انگلیسی زبان در هند عمدتا ایستا هستند، تعداد کاربران زبان منطقه ای در سرعت رشد می کند. یکی از دلایل اصلی این رشد، نفوذ اینترنت در رده های دوم و سوم شهر و روستاها است. بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در سطح دوم و سطح سوم شهرها و مارک ها باید توجه داشته باشند که این رشد را دارند. در واقع، گوگل تخمین می زند که حدود 30 درصد از کاربران در هند از مناطق روستایی هستند. اگر مارک ها می خواهند ارتباط شخصی با مصرف کنندگان خود را توسعه دهند، پس یک استراتژی قوی زبان منطقهای بسیار مهم است. تامیل زبان اصلی منطقه ای است که بین کاربران اینترنت در هند با 42 درصد استفاده می شود در حالی که 39 درصد کاربران هندی هستند.


بهینه سازی مارک های جستجوی صوتی

جستجوی صوتی در هند ممکن است در حال حاضر در مرحله در حال ظهور باشد، اما در حال رشد است با نرخ ثابت. گوگل تخمین زده است که 28 درصد از همه جستجوها جستجوهای صوتی است. حتا امیدوار کننده تر این واقعیت است که در جستجوی صوتی هندی 400 درصد رشد داشته است. جستجوی صوتی برای پیامدهای عظیمی برای جستجوگرها استفاده می کند زیرا کلمات کلیدی سنتی برای صحبت کردن به طور طبیعی استفاده نمی شود. برای مارک ها، این به این معنی است که آنها باید روش های جدیدی را برای تبدیل شدن به قابل کشف از طریق نتایج جستجوی صوتی پیدا کنند تا بتوانند در سیستم عامل های دیجیتال قابل مشاهده باشند.

تشویق گفتگو دو طرفه

بازاریابی دیجیتال اجازه می دهد که مارک ها نه تنها به مصرف کنندگان خود صحبت کنند بلکه همچنین به آنها گوش فرا دهند. این فرصت منحصر به فرد برای گفتگو دوطرفه برای ایجاد تعامل با مشتری بسیار مهم است. برای داشتن یک گفتگوی معنی دار، مارک ها باید دقیقا مشخص کنند که مخاطبانشان چه جزیی است، جایی که منافع آنها در آن قرار دارد و نگرانی های آنها. در مواقعی که مخاطبان فعلی در هند حضور دارند، مارک ها فقط می توانند به میلیارد کاربران اینترنت بیفزایند، زمانی که آنها فراتر از مترو شهری می روند.


مخاطبان اینترنت هندی از هر زمان دیگری بیشتر متنوع هستند. فقط با درک عمیق از مخاطبان منحصر به فرد هند، مارک ها می توانند استراتژی های بازاریابی را ایجاد کنند که با مصرف کنندگان آنها واکنش نشان می دهد.

  • amir barmaj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی